Samwybieram zastrzega, że wyjątkowych sytuacjach (np. święta ustawowe) przedstawiony harmonogram może ulec zmianie. O wszelkich zmianach klienci będą informowani przez wiadomość e-mail z wyprzedzeniem nie mniejszym niż 48 godzin zanim zmiana zacznie obowiązywać. Dostępne w formularzu zamówienia i Panelu Klienta ramy czasowe są zawsze aktualne i obowiązujące.
Ceny
5.1. Ceny na stronie sklepu internetowego i w formularzu zamówień podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.
5.2. Elementem składowym ceny jest koszt dostawy, która stanowi integralną część usługi cateringowej. Koszt dostawy może być uzależniony od wybranej lokalizacji dostawy i jest podany jako osobna pozycja w formularzu zamówienia.
5.3. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i TOSIEJE. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych usług nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez TOSIEJE zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych.
5.4. TOSIEJE zastrzega sobie prawo zmiany cen usług znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych pozycji posiłków do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
5.5. TOSIEJE przestrzega przepisów wynikających z Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2161 z dnia 27 listopada 2019 r. nazywanej Dyrektywą Omnibus. W związku z powyższym wszystkie podane ceny są zawsze cenami regularnymi usług obowiązującymi na moment prezentacji ceny. Jednocześnie TOSIEJE informuje, że wszystkie świadczone usługi obejmują przygotowywanie dań z wykorzystaniem produktów szybko psujących się (mięso, nabiał, świeże warzywa i owoce) i na podstawie ceny tych produktów ustalana jest cena świadczenia usługi, czyli cena poszczególnych oferowanych klientowi posiłków. W związku z powyższym na mocy wykluczenia dla produktów szybko psujących się przewidzianego w Dyrektywie Omnibus TOSIEJE jest zwolnione z obowiązku komunikowania najniższej ceny z ostatnich 30 dni.
Dostępność zamówionych usług
7.1. Wszystkie usługi i posiłki oferowane w sklepie internetowym są usługami i posiłkami dostępnymi.
7.2. W wyjątkowych sytuacjach może zdarzyć się, że dany posiłek nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia na dany posiłek. Klient może dokonać wyboru innego posiłku lub zrezygnować z usługi.
Niemożność zrealizowania zamówienia
W przypadku niemożliwości zrealizowania przez DIETĘ usługi Klient zostanie o tym poinformowany poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie. W szczególnie uzasadnionych przypadkach DIETA może odmówić świadczenia usług w celu ochrony swoich dóbr.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość zrealizowania usługi w wyniku działania siły wyższej. Za siłę wyższą uważa się w szczególności zdarzenia zewnętrzne, niemożliwe lub prawie niemożliwe do przewidzenia, których skutkom nie można zapobiec.
Sposób realizacji zamówienia i dostawy
Dostawy realizowane są na terenie Polski na obszarze dostępnym w serwisie Internetowym usługodawcy w zakładce „Dostawy”. Adres dostawy jest weryfikowany przez system obsługi zamówień podczas składania zamówienia. Możliwe jest dokonanie zamówienia wyłącznie na adres znajdujący się w strefie dostaw samwybieram.
W wyjątkowych sytuacjach może się zdarzyć, że podany przez klienta adres leży poza strefą dostaw samwybieram. W takiej sytuacji klient zostanie poinformowany po tym niezwłocznie po weryfikacji zamówienia przez Biuro Obsługi usługodawcy, a zamówienie zostanie anulowane wraz ze zleceniem zwrotu pobranych za zamówienie środków.
Dostawy są realizowane przez firmę logistyczną specjalizującą się w dostawach żywności w warunkach chłodniczych.
Dostawy są realizowane w następujące dni: poniedziałek (zamówienia złożone nie później niż w poprzedzającą sobotę do godziny 14:00), wtorek (zamówienia złożone nie później niż w poprzedzającą sobotę do godziny 18:00) środa (zamówienia złożone nie później niż w poprzedzający poniedziałek do godziny 14:00), czwartek (zamówienia złożone nie później niż w poprzedzający wtorek do godziny 14:00) piątek (zamówienia złożone nie później niż w poprzedzający wtorek do godziny 14:00). Zamówienia złożone na sobotę są dostarczane w piątek. W przypadku wystąpienia świąt ustawowych harmonogram dostaw może ulec zmianie. O każdej zmianie klienci będą informowani drogą mailową oraz poprzez zmianę w formularzu zamówienia i Panelu Klienta.
Dostawy są realizowane w godzinach nocnych i porannych w zakresie od 0:00 do 8:00. Klient ma możliwość podania preferowanej godziny do jakiej dostawa ma być zrealizowana. Godziny dostaw dla danej lokalizacji są dostępne dla klienta po wprowadzeniu adresu w formularzu zamówienia i Panelu Klienta.
Dostawy są realizowane w trybie bezkontaktowym „pod drzwi”. Potwierdzeniem realizacji dostawy jest wykonane przez kuriera i wysłane na żądanie klienta zdjęcie wykonane podczas dostawy zawierające informacje o dacie i godzinie dostawy. Klient powinien udostępnić wszelkie informacje niezbędne do realizacji dostawy (np. kod dostępu do klatki, numer telefonu).
Istnieje możliwość ustalenia indywidualnych warunków dostawy jak dostawa bezpośrednio do rąk klienta lub w indywidualnym przedziale czasowym w zależności od akceptacji tych warunków przez firmę logistyczną. Ustalone indywidualne warunki są wówczas obowiązujące w okresie trwania danego zamówienia.
W przypadku podjęcia próby doręczenia dostawy, ale braku możliwości jej realizacji z przyczyn niezależnych od Usługodawcy (np. niedziałający domofon w domu klienta, zamknięta droga dojazdowa do domu klienta) zostanie podjęta próba kontaktu telefonicznego z klientem w celu ustalenia możliwego alternatywnego miejsca dostawy. Jeżeli klient nie odpowie na próby kontaktu lub nie zaproponuje możliwego do realizacji alternatywnego sposobu dostawy to dostawę uważa się za zrealizowaną skutecznie.
Zestawu, jeżeli Klient nie dokonuje odbioru Zestawu i nie odpowiada na próby kontaktu z Usługodawcą, dostawę uważa się za zrealizowaną skutecznie.
Usługodawca oświadcza, że dokłada wszelkich starań aby dostawy były realizowane zgodnie z podanymi przez Klienta preferowanymi godzinami dostaw. Jeżeli ze względu na trudne warunki drogowe dostawa zostanie opóźniona Klient zostanie w miarę możliwości o tym poinformowany, a kurier podejmie próbę dostarczenia Zestawu w sposób zgodny z życzeniem Klienta (np. pod inny adres). Jeżeli dostawa Zestawu nie będzie możliwa z winy Usługodawcy klientowi przysługuje rekompensata w postaci zwrotu równowartości niedostarczonej usługi.
Wszelkie reklamacje dotyczące trybu realizacji dostaw powinny być składane niezwłocznie, nie później niż do godziny 11:00 w dniu realizacji dostawy. Usługodawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w czasie nie dłuższym 1 dzień roboczy od wpłynięcia reklamacji.
Formy płatności za zamówienie
10.1. Złożone zamówienia są realizowane wyłącznie po dokonaniu za nie płatności (środki zaksięgowane na koncie TOSIEJE lub operatora płatności). Usługodawca udostępnia następujące metody płatnicze:
- przelew tradycyjny na rachunek bankowy Usługodawcy prowadzony przez Santander bank o numerze: 48 1050 1445 1000 0090 3222 4215, w tytule przelewu należy podać imię i nazwisko Klienta oraz numer zamówienia w samwybieram.pl
- przelew online lub płatność kartą za pośrednictwem serwisów płatniczych (payU, t-pay, Blue Media)
10.2. Zamówienie nieopłacone w ciągu 24 godzin od złożenia zostanie anulowane.
10.3. Na życzenie Klienta po otrzymaniu stosownych danych Usługodawca wystawia fakturę VAT. Chęć otrzymania dokumentu VAT należy zgłosić podczas składania Zamówienia jednocześnie podając numer NIP. Jeżeli numer NIP nie zostanie podany podczas składania zamówienia Usługodawca nie wystawi faktury VAT.
Umowa sprzedaży
Zawarcie umowy następuje po złożeniu i opłaceniu przez klienta zamówienia oraz akceptacji
Wykonanie umowy
Wykonanie umowy zostaje zrealizowane poprzez dostarczenie do klienta zamówionej usługi (posiłków) zgodnie z wybranymi przez niego datami dostawy.
Odstąpienie od umowy
Usługodawca informuje, iż zgodnie z art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (dalej jako: „Ustawa”), Klientowi będącemu konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 Ustawy.
Usługodawca umożliwia Klientowi prawo do anulowania zamówienia na zasadach przedstawionych w punkcie 15 Regulaminu.
Reklamacje
W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Usługodawcę, Usług związanych z przygotowaniem i dostawą posiłków, Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji drogą elektroniczną na adres bok@samwybieram.pl. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej), przedmiot reklamacji, dokumentację fotograficzną wraz ze wskazaniem okoliczności uzasadniających złożenie reklamacji. Reklamacja powinna być złożona w terminie 24 godzin od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji.
Usługodawca ma obowiązek rozpatrzyć reklamację i udzielić odpowiedzi drogą elektroniczną lub telefonicznie w przeciągu 24h od otrzymania zgłoszenia.
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Usługodawca oferuje rekompensatę stosowną do przedstawionej reklamacji, przy czym podstawową formą rekompensaty jest podjęcie przez Usługodawcę próby należytego wykonania Usługi w dogodnym dla Klienta terminie.
W przypadku rekompensaty w postaci zwrotu środków za usługę następuje on na konto wskazane przez Klienta w czasie 14 dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji.
Anulowanie zamówienia
Klient ma możliwość samodzielnego anulowania zamówienia zgodnie z obowiązującymi terminami wyprzedzenia (ramami czasowymi) w Panelu Klienta i podanymi w punkcie 5 Regulaminu. Wartość anulowanego zamówienia jest przenoszona na wirtualną skarbonkę klienta dostępną w aplikacji Panel Klienta i może zostać wykorzystana do ponownego złożenia zamówienia na inną usługę, w innym terminie.
Program lojalnościowy – skarbonka samwybieram.pl
Samwybieram udostępnia każdemu klientowi udział w Programie Lojalnościowym z dostępem do wirtualnej skarbonki. Wirtualna skarbonka przedstawia stan zebranych przez klienta punktów lojalnościowych, które mogą być wykorzystane do pomniejszania kwoty jaką klient musi zapłacić za swoje zamówienie. Punty zgromadzone w wirtualnej skarbonce nie mogą być wypłacone w postaci środków finansowych.
Każdy klient samwybieram ma dostęp do funkcjonalności Programu Lojalnościowego, ale korzystanie z niego jest dobrowolne.
100 punktów zgromadzonych w wirtualnej skarbonce Programu Lojalnościowego może być wymienione do pomniejszenia kwoty jaką klient musi zapłacić za swoje zamówienie o 1 zł.
Punkty w Programie Lojalnościowym przyznawane są na następujących zasadach:
- za wyrażenie zgód marketingowych +500 punktów
- za każde wydane 100 zł +100 punktów
- za polecenia samwybieram innym (za pomocą kodu polecającego) +100 punktów za każde wydane 100 zł i dodatkowo 5% rabatu dla osoby, której klient poleci samwybieram
- za polecenie samwybieram innym za pośrednictwem opinii w Social Media FB + 2000 punktów
- za ocenę dań w Panelu Klienta +10 punktów za każdą ocenę oraz za ocenę diety + 100 punktów za opinię z treścią minimum 100 znaków
Punkty zdobyte w Programie Lojalnościowym nie mogą zostać wypłacone w postaci środków pieniężnych.
16.5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do usunięcia punktów zdobytych w Programie Lojalnościowym jeżeli klient nie wykorzysta ich w okresie 12 miesięcy od momentu ich przyznania.
Przetwarzanie danych osobowych
W celu utrzymania konta Użytkownika oraz zawierania i wykonywania umów sprzedaży, a także wykonywania obowiązków sprzedawcy wynikających z faktu zawierania umów sprzedaży na odległość, TOSIEJE przetwarza dane osobowe Klienta, które Klient podaje dobrowolnie. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Polityka prywatności.